הפיגוע הקשה בנווה יעקב: בערים וברשויות נערכים

מערכת האתר 3 Comment on הפיגוע הקשה בנווה יעקב: בערים וברשויות נערכים

ראשי הערים: ראשון לציון, כרמיאל, קריית מלאכי הודיעו כי יגבירו את האבטחה בימים הקרובים בעקבות הפיגוע הנורא בנווה יעקב. ביישובי יו"ש, הר חברון ובנימין קראו לציבור להישמר מהסלמה אפשרית, וקראו לתושבים לשאת את נשקם גם במהלך היומיום. ברשויות פתחו מרכזי חוסן

יחידת חוסן. ארכיון צילום: איחוד הצלה
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביישוב הסמוך לירושלים, גבעת זאב פרסמו לתושבים: לאור המצב הביטחוני הודיע מג"ב עוטף י"ם על סגר בישובי עוטף ירושלים. לפיכך, החל מרגע זה ועד להודעה חדשה – כניסת עובדים מהרשות הפלסטינית לתחומי היישוב אסורה. מחלקת הביטחון מבקשת מהתושבים לגלות עירנות ולדווח למוקד על כל אירוע או אדם חשודים. טל: 02-5360106

ביישוב הסמוך לירושלים, הר גילה פרסמו לאור האירועים האחרונים על פי החלטת ממ"ר עוטף מחר אין כניסת פועלים לישוב כולל עובדי משק בית. הצוותים בישוב תוגברו יש כרגע 2 צוותים של מתנדבים של מג"ב בסיורים בישוב לתת מענה לכל אירוע. אתמול נזרקו אבנים לעבר רחוב הזית כח מגב הגיב בירי מאסיבי של רימוני גז. כמו כן התבקשו מכל המתפללים הנושאים נשק פרטי לשאת אותו איתם לתפילות. כמו כן פלוגות מג"ב בישוב תוגברו וערוכים לכל אירוע.

דוברות עיריית קריית מלאכי נמסר כי בעקבות הפיגועים בשבת האחרונה, הנחה ראש העיר אליהו זהר להגביר את הסיורים של השיטור העירוני בסמוך לגני הילדים ומוסדות החינוך. במקביל, משטרת קריית מלאכי מגבירה את האכיפה על שוהים בלתי חוקיים בקריית מלאכי והסביבה.

כרמיאל: בעקבות הפיגוע הרצחני אמש והפיגוע הבוקר בירושלים והחשש מגל פיגועי טרור ברחבי הארץ, קיימו היום ראש העיר כרמיאל משה קונינסקי וגורמי הביטחון בעירייה הערכת מצב עם גורמי הביטחון ובמשטרה ונתקבלה החלטה להגביר את נוכחות ופעילות כוחות הביטחון ברחבי העיר ובמיוחד בכניסות לעיר .

ראש העיר משה קונינסקי : "החל משעות הבוקר אנו עוקבים בצער ובדאגה אחר הפיגועים הקשים בירושלים. כולנו מחזקים את ידי משפחות הנרצחים ומאחלים החלמה לפצועים. אנו סומכים על ממשלת ישראל וכוחות הביטחון שיפעלו למגר בכל הדרכים את פעילותם של ארגוני הטרור ויחזירו את הבטחון לתושבי ישראל".

מדוברות הר חברון נמסר כי בעקבות אירועי סוף השבוע הם עומדים בקשר רציף עם החטיבה והמשטרה. בהערכת המצב המעודכנת, עודכנו כי החטיבה תגברה כוחות בדגש על הכבישים ועל תחנות ההסעה. הנחיות לתושבים הן שמירה על שגרה ברוכה תוך הגברת העירנות. להזכירכם, מוקד 4 עומד לרשותכם 24/7, ויש לדווח למוקד על כל אירוע חריג. מוקד 4: 1208. הומלץ להיות עירניים מאוד בכל הקשור לנסיעה בטרמפים ולהימנע מלעלות על טרמפים מחוץ ליישובים.

בעלי נשק אישי, מתבקשים מאוד לשאת את הנשק האישי עמכם. תושבים שחווים קושי רגשי מוזמנים לפנות ל מרכז חוסן יהודה, בטלפון: 02-9969560

הודעה שנמסרה מהמועצה לתושבי בנימין: שבוע טוב. בנימין מחבקת את תושבי נווה יעקב ושולחת חיזוק ונחמה. צוותי המועצה סייעו ביממה האחרונה לצוותי עיריית ירושלים. אנחנו עומדים בקשר הדוק עם גורמי הצבא ומחזקים אותם בפעולות נחושות למיגור והרתעת האוייב שמבקש להכות בעם ישראל. יש תגבור של כוחות גם בגזרתנו. 1. חשוב לגלות עירנות בתחנות ההסעה ובכלל. 2. מי שמחזיק נשק ברשיון נכון שישא אותו. 3. בכל מקרה חירום מחייגים 1208 למוקד בטחון בנימין. 4. הרבשצי"ם קיבלו רענון הנחיות מאגף הבטחון בימים האחרונים.

ישראל גנץ ראש המועצה פנה לתושבים וסיפר כי מרכז חוסן של בנימין זמין לכם כאן

מדוברות עיריית ראשון לציון נמסר בעקבות ההסלמה במצב הביטחוני, כי ראש עיריית ראשון לציון כינס הערכת מצב בעירייה עם כלל גורמי הביטחון בעיר ראש עיריית ראשון לציון – רז קינסטליך, כינס לפני זמן קצר הערכת מצב בעירייה, בשל התחממות המצב הביטחוני ברחבי הארץ, יחד עם מפקד תחנת ראשון לציון – נצ״מ אלעד קליין, מפקד תחנת כיבוי ראשל״צ – טפסר משנה כפיר בביטקו, נציגי מד״א וכיבוי אש וכמובן הנהלת העירייה הבכירה.

בין ההחלטות שהתקבלו: הגברת הנוכחות של משטרת ראשון לציון והחברה לביטחון וסדר ציבורי במוסדות חינוך, מוסדות ציבור וכן באתרי הבנייה שם יש בדר״כ ריכוז של שב״חים. קינסטליך קרא לתושבי העיר לגלות עירנות מוגברת בימים הקרובים.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    ה יהרוג את כל הערבים אמן ימחק שמם וזיכרם